Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Aleksandrowie Łódzkim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://sp4al.edu.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Skróty klawiaturowe

  • Strona obsługuje następujące skróty klawiszowe: TAB - przejście do kolejnego elementu SHIFT + TAB - przejście do poprzedniego elementu Ctrl + F - przejście do wyszukiwarki ESC - anulowanie operacji Powiększenie czcionki dokonuje się za pomocą Ctrl +, a pomniejszenie Ctrl -.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Sekretariat szkoły - mejlowo sekretariat@sp4al.edu.pl lub telefonicznie +48 42 712 161 51.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

  • Renata Papis Dyrektor Szkoły,
  • Adres: Aleja Wyzwolenia 3, 95-070 Aleksandrów Łódzki,
  • mejl: sekretariat@sp4al.edu.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Szkoła Podstawowa nr 4 im. Marii Skłodowskiej - Curie

Aleja Wyzwolenia 3
95-070 Aleksandrów Łódzki
Parking
  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 25 metrów.
  • Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.
  • Zapewniamy wodę dla zwierzaka.
Wejście do budynku
  • Wejście do szkoły bez barier architektonicznych.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Stopnie są oznaczone kontrastowo.
  • Przy schodach znajduje się poręcz.
  • Po wejściu do budynku kolejne pomieszczenia są za schodami.
  • Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 300 centymetrów.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Skorzystaj z dzwonka przy drzwiach.
  • Skorzystaj z domofonu przy drzwiach.
Przestrzeń za wejściem
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się na półpiętrze
  • Punkt obsługi wyposażony jest w pętlę indukcyjną.
  • Blat jest obniżony i może do niego podjechać osoba na wózku.
Ciągi poziome
  • Pomieszczenia znajdują się na jednej kondygnacji, ale na różnych poziomach.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.
Ciągi pionowe
  • Na inne kondygnacje możesz się dostać za pomocą schodów
Schody
  • Ciąg schodów składa się z 22 stopni.
  • Stopień ma wysokość 16 centymetrów.
  • Przy schodach znajduje się poręcz wzdłuż całego ciągu.
  • Stopnie są oznaczone kontrastowo
Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Drzwi musisz otworzyć kluczem.
  • Drzwi łatwo pozostają w pozycji otwartej.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 90 centymetrów.
  • W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
  • W toalecie jest zamontowany przycisk do wzywania pomocy.
  • Na ścianach są zamontowane poręcze.
  • Przestrzeń manewrowa wynosi 130 centymetrów.
  • Przestrzeń manewrowa przed ustępem wynosi 150 centymetrów.
  • Przestrzeń po lewej wynosi 50 centymetrów.
  • Przestrzeń manewrowa po prawej stronie ustępu wynosi 36 centymetrów.
  • Pochwyt jest po lewej stronie ustępu.

Brak

Wejście do budynku
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Aktualny raport z zapewnienia dostępności: https://sp4al.edu.pl/deklaracja-dostepnosci-830
  • Deklaracja dostępności została przygotowana w Generatorze Deklaracji Dostępności.
Wytworzył:
Udostępnił:
Pakuła Julia
(2020-02-18 10:11:01)
Ostatnio zmodyfikował:
Pakuła Julia
(2025-03-28 23:24:59)

       DRUKUJ TĘ STRONĘ Obrazek drukarki